THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Mlada glumica Biljana Mišić šamara i ljubi opake holivudske dečke


BILJANA MIŠIĆ postala je nova je filmska zvijezda zahvaljujući svojim kaskaderskim sposobnostima, borilačkim vještinama, vještom rukovanju pištoljem i noževima, ali ponajprije zahvaljujući poljupcu s Michaelom Madsenom u filmu "Srpski ožiljci". Ljubavna priča između dvoje mladih različite vjeroispovijesti koja se pretvara u akcijski triler produkt je američko-srpske produkcije pod redateljskom palicom Brent Huffa.

Biljana je s četrnaest godina zakoračila u svijet mode, ali je modnepiste i editorijale odlučila zamijeniti glumom. Ulogom opake Kristine ufilmu "Srpski ožiljci", pored holivudskih loših dečkiju Michaela Madsena i Marca Dacascosa, 26-godišnjakinja je zaintrigirala filmsku javnost. "U jednoj sceni u filmu sam se trebala poljubiti s Michaelom Madsenom. Iako smo scenu i prvi put dobro odglumili, ponovili smo je još tri puta. Moram priznati da se Madsen dobro ljubi", rekla je Biljana u intervjuu za srpski Press.


Iako nosi haljinice premlatila bi svakoga

Dok se s Michaelom ljubi, s Marc Dacascosem se u filmu tuče. "Uz pomoć Marca sam usavršila svoje skromno znanje borilačkih vještina. Fizički sam spremna i jaka, iako možda tako ne djelujem jer sam plavušai nosim haljinice. Ali, osam godina sam trenirala gimnastiku, redovito vježbam jogu i veoma sam aktivna. Mogla bih se bez problema potući ukoliko bi bilo potrebno" dodala je Mišić i izrazila zadovoljstvo što je imala priliku raditi s tako dobrim i iskusnim glumcima.

Nema sumnje da je lijepa glumica hrabra budući da je sve opasne scene u filmu sama odradila. "Nisam imala dvojnika u filmu i sve sam sama radila. U slobodno vrijeme treniram kaskaderske tehnike i čak sam nekoliko puta honorarno radila kao dvojnik", rekla je Biljana koja je vrlo rano napustila sigurnost roditeljskog doma. Sa 16 godina se iz Kruševca preselila u Beograd. Iako u početku roditelji nisu željeli da se bavi manekenstvom i glumom, uvijek su je podržavali i danas su jako ponosni. "Jako sam se željela osamostaliti i imala sam sreću što sam bila okružena pravim ljudima koji su me razumjeli. Kreativna sam, slikam, pišem i završila sam glazbenu školu. Umjetnik sam i kroz glumu najbolje izražavam svoju kreativnost, a ona mi pomaže i da lakše shvatim sebe i svijet oko sebe" zaključila je mlada glumica.

I.M.L.
www.index.hr