THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Zabavno je biti plavuša

Atraktivna glumica i manekenka Biljana Mišić kaže da je recept za dobar izgled savršena kombinacija lepih misli, pozitivnih ljudi, indijskog nakita i puno smeha
Šta je za tebe stil?
To je ono što vi zaista jeste, što osećate. Najlakša stvar na svetu!

Kako bi opisala tvoj stil života?
Umetnost je moj život! Slobodu, lepotu i kreativnost birala sam sama, za druge ne odgovaram...


Koliko je bavljenje manekenstvom uticalo na tvoj stil?
Pomoglo mi je da shvatim da nisam konfekcijska modulacija, iako kažu da su mi mere idealne.
Da li si i privatno spremna na brze transformacije i promene ili je to rezervisano samo za uloge?
Uvek sam spremna za dobro osmišljene improvizacije!
Ako garderoba "govori", šta daje najbolju poruku o jednoj ženi?
Tišina i prigušeno svetlo.
Erotski simbol za tebe su: visoke potpetice, Šanel 5, crveni ruž....?
Ili mala crna haljina? Glamur?! Viktor Peljevin kaže da je glamur sex izražen kroz novac. Ja, ipak, samo naga vodim ljubav i smejem se!
Tvoj orman je pun....?
Raznih krpica od prirodnih materijala, izgleda kao štender u indijskoj radnji.
Imaš li stvari u ormanu koje nikada nisi obukla?
Nemam, već sam ih sve poklonila.
U kojoj meri pratiš modne trendove?
U minimalnoj, čisto da ne bih bila sumnjiva.
Da li „patiš” za etiketama?
Radeći kao model, godinama su etikete raznih brendova „patile“ za mnom. Bila bih vrlo, vrlo nesrećna da se kojim slučajem desilo obrnuto.
Kakav nakit voliš?
Indijski.
Kako održavaš vitku liniju – vežbanjem, dijetama ili nečim trećim, koja je tvoja tajna?
Pre svega, vodim računa o svom mentalnom zdravlju, a ne o spoljašnjem izgledu. Fizički sam aktivna, stalno u pokretu. Praktikujem jogu, vozim bicikl, igram tango... Kuvam ukusnu i zdravu hranu koju jedem sa uživanjem...
Kažu da lepota dolazi iznutra, ako je tako čime je onda treba negovati spolja?
Lepim mislima, pozitivnim ljudima i dobrim idejama.
Bez kojih proizvoda za negu lica i tela ne bi mogla?
Podnela bih život i bez kozmetike, ali mi je on mnogo lepši sa Hemelovim proizvodima koji su na bazi lekovitog bilja i meda.
Koja je najluksuznija stvar u tvojoj kozmetičkoj torbici?
Sapun od kozijeg mleka.
Da li je zahtevno biti plavuša?
Pre bih rekla da je zabavno. Volim svoju kosu i negujem je maskama koje sama pripremam.
Koliko ti je važno da tvoj partner ima stila?
Kao i smisla za humor – ni manje ni više.
Uz koji parfem se osećaš kao prava zvezda?
Miris čite kože je dovoljan.

Milica Pelević
www.stil-magazin.com